prezeyama.blogspot.com - Oyun Modları Ve Türkçe Yamalar

prezeyama.blogspot.com - Oyun Modları Ve Türkçe Yamalar

PES 2012 - 2019 GÜNCEL TRANSFER YAMASI BUNDESLİGA SÜPER LİG




PES 2012 TRANSFER YAMASI 2019 


SON TRANSFERLER 
*  BUNDESLİGA 
* SÜPER LİG 
* PREMİER LİG LİSANSLI KULÜPLER
* YENİ OYUNCULAR (LJAIC,MARCAO,BABEL,EMRE MOR,BRUMA,TALİSCA,LENS,DEMBELE VB.)
(BU YAMA İSTEK ÜZERİNE HAZIRLANMIŞTIR İSTEK MODLARINIZI BİZE 
BİLDİREBİLİRSİNİZ)










Pro Evulotion Soccer 2012 klasörünü '' Belgeler/Konami ''  klasörüne atın ve değişimi onaylayın...

NOT : MOD OYUNUZDA BİR PROBLEM ÇIKARIRSA VEYA MODU BEĞENMEZ, SİLMEK İSTERSENİZ ''BELGELER/KONAMI'' KLASÖRÜNÜ SİLEREK GERİ ALABİLİRSİNİZ.





5 SANİYE BEKLEDİKTEN SONRA REKLAMI GEÇİN

YENİ SÜRÜM : ZIPPYSHARE LINK









(İSTEK MODLARINIZI BİLDİREBİLİRSİNİZ)

(YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ)




63 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. 'zippyshare' linkinde girip turuncu renkli 'download now' tuşuna bas.

      Sil
    2. free.mymapsexpress.com/index.jhtml?partner=^CQ6^xpt434&s2=75294718040&s1=103194809 diye bir şeye yönlendiriyor

      Sil
  2. konami dosyasına atıyorum ama hata vaeriyo neden acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sürümün uyumlu olmayabilir

      Sil
    2. NASIL SÜRÜM YÜKSELTİCEZ , 1.00 SÜRÜMDE ÇALIŞIRMI ACİL CEVAP???!!!!

      Sil
  3. Arkadaşlar detaylı anlatım yazılmıştır sorun yaşayan olursa modu tekrar silip eski oyununu oynayabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ne soylucemi bilemiyorum gokde ararken yerdee buldum allah senden razi olsun abi allahim seni ve aileni yakinlarini uzun uzun yasatsin omrunde dert nedir bilmeyesin kardesim

      Sil
    2. Çok sağ olun Güzel yorumlarınız için iyi oyunlar

      Sil
  4. Linkşer nerede gözükmüyor

    YanıtlaSil
  5. Adamsın kardeşşşimmm

    YanıtlaSil
  6. bunu güncellesen 10 numara olur

    YanıtlaSil
  7. nasıl indircez abi yardım et ya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linke girip 5 saniye sonra reklami geç download butonuna bas

      Sil
  8. basıyorum turuncu şeye olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linke girip 5 saniye sonra reklami geç download butonuna bas

      Sil
  9. abi yaptım ama pes 2012 bir tarafı göstermiyo büyük gösteriyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunu anlamam için daha açık şekilde yazabilir misin?

      Sil
  10. abi değişen bişey olmadı oyun hala aynı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurulumu detaylı oku kardeşim yamada sıkıntı yok

      Sil
  11. Abi güncelleme yapsana moda

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Verdiğiniz link virüslü. Reklamı geç dedikten sonra virüs bulunuyor ve sayfa kapanıyor lütfen yama dosyasını farklı bir yerden paylaşın mesela google drive çok faydalı olabilir ya da dosyayı mail olarak gönderme şansınız var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. link 1 senedir zippyshare üzerinden indiriliyor gelen reklamları kapatabilirsin link virüslü değil. iyi oyunlar.

      Sil
  14. artık bu modu güncellermisin ? uzun zamandır bekliyorum

    YanıtlaSil
  15. güncelleme yapılırsa bilgi verir misin

    YanıtlaSil
  16. sizin yapacağınız yamaya sokam yarım yamalak iş yapıp sunmuşsunuz takımlarda futbolcu yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reis bu yamayı uzun zaman önce yapmıştım artık oynayan yok bu oyunu

      Sil
  17. sevgili admin pes 12 evet oynanmıyor artık ama pc kötü olanlar benim gibi :) hala oynayan oluyor senden bir daha güncellemeni istiyorum tek istediğimiz türkiye ligi ve transfer 30.06.2019

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pekala seni mi kıracağım elimden geleni yapacağım 1 hafta içinde yüklüyorum

      Sil
  18. Kardeşim emeğine sağlık ama veriler uyuşmuyor 1.00 pes 12 sürümüm benim. Seninki kaç? yama harika kesinlikle kurmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyun hata veriyor veriler farkli bir sürümden alınmış diye

      Sil
  19. Ulan herşey çok iyide kariyerini niye silmedin ya o kadar basarili kariyerin vardı 2. Slow da gitti çözüm varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kariyerleri silmek mi istiyorsunuz tam anlamadım sorununuzu

      Sil
  20. Admin,yama efsane bir şeye benziyor.benim sürüm 1.00 şimdi yabancı sitelerden 1.06 sürümünü arıyorum.sana zahmet iyi bi siteden 1.06 sürümünün limkini de koyar mısın diğer arkadaşlara kolaylık olsun diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modu hazırlayan arkadaşımız modun her sürümde çalıştığını söylüyor. eğer çalışmazsa oyunindirclub dan indirmiş oyunu onun üstüne modlamış onu deneyebilirsiniz.

      Sil
  21. ADMİN YARDIM ET
    v1.06 yı indirdim data 4.00 ı kurdum kitserver in v1.06 sını indirdim oyunu açtım sol altta dönen şey dönerken oyundan atıyor

    YanıtlaSil
  22. Olmuyor ya belgelere atıyorum hic bir şey olmuyor

    YanıtlaSil
  23. Bİ YAMA YAPIYONUZ VERSİYONU BELLİ DEĞİL İNDİRİP İNDİRİP KURUYORUZ ADAM GİBİ AÇIKLAMA YAPIN VERSİYONU NE SÜRÜMÜ NE BU YAMANIN.
    OYUNUN İÇİNDE İMG KLASÖRÜNDEN dt0f DOSYASINI DA ATIN DA RAHAT RAHAT KURALIM

    YanıtlaSil
  24. oyun eski olsada bilgisayarı kötü olan kişiler oluyor. Mecbur bu sürümü oynamak zorunda kalıyor sizden ricam sürümü bu genç kardeşlerimiz için güncelleyebildiğiniz kadar güncellerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hocam. 2019 temmuz ayında yeni sürümünü yayınlamıştık. Hazırlayan arkadaşın güncellemesi için en azından yaz transfer dönemi sonuna kadar beklememiz gerekiyor.

      Sil
  25. Hocam dosyayı belgeler Kobani klasörüne atıp değiştiriyorum ama oyunda bı değişiklik olmuyor aynı yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende denedim bende de bi değişiklik olmadı. Ayrıca eski oyun kayıtlarım da silindi yardımcı olur musumuz

      Sil
  26. oyunda bi değişiklik olmuyor eski oyun kayıtlarım da silindi yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. beyler adam çok güzel yama yapmış inş güncellenir 2. ligi ptt gibi yaparsan iyi olur karsm

    YanıtlaSil
  29. pes2013_20yamasi__pesyamalaritr.blogspot.com_.rar
    https://www.dosya.tc/en2.php?a=server29/knnqdq/pes2013_20yamasi__pesyamalaritr.
    BU YAMANIN RAR ŞİFRESİNİ NASIL BULABILIRIM

    YanıtlaSil